Update TV 2019

Wat zijn de laatste ontwikkelingen op het gebied van TV? Hoe ziet het commercieel beleid van de verschillende zenders eruit in 2019 en wat zijn bijvoorbeeld de consequenties van het afschaffen van de bureaucommissie door verschillende partijen? Deze vragen komen aan bod tijdens de bijeenkomst Update TV op dinsdag 11 december van 10.00-12.00 uur in B. Amsterdam.

shutterstock_59374294

Ieder jaar publiceren televisie exploitanten medio november hun commercieel beleid voor het komende kalenderjaar. Sander Fauth (Accenture) analyseert de meest opvallende wijzigingen en plaatst dit in perspectief door het te vergelijken met de ontwikkelingen in kijkgedrag van verschillende doelgroepen. Hiermee wordt voor adverteerders duidelijk wat de impact is van de wijzigingen op de daadwerkelijke outputprijs. Deze informatie kan gebruikt worden voor de mediastrategie en onderhandelingen voor het nieuwe jaar.

Daarna licht Rik Hendriks (KPN) het Addressable TV initiatief toe. Hij zal hierbij in gaan op de mogelijkheden die Addressable TV biedt voor adverteerders. Is dit de oplossing voor dalende kijkcijfers en doelgroepen die steeds lastiger te bereiken zijn? Je hoort het allemaal op dinsdag 11 december!

Lees meer over de test met Adressable TV in het persbericht dat KPN en Talpa uitstuurden.

Datum en tijdstip:
2018-12-11T10:00:00 2018-12-11T11:30:00
Locatie:
B.
Adres:
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam
Aanmeldperiode:
2018-07-04T11:00:00 2018-12-11T09:00:00