Quality in Programmatic Advertising


In samenwerking met de taskforce Programmatic van IAB Nederland en als vervolg op de Programmatic dagen die we met IAB hebebn georganiseerd, was er op 28 juni een expertsessie over de vraag hoe we kwaliteit waarborgen in een digitale programmatic wereld.

foto Programmatic

Het programma was als volgt:

  • Transparency & Brand Safety (Marvin Vacquier Droop - Platform161)

  • KPI’s & Metrics (Lejo Duivenvoorde - EDM Digital Solutions)

  • Best Buying Methods: introduction from an agency on different buying methods – classic vs programmatic and the qualities and benefits (Kevin Donker - Omnicom).

  • How advertisers gain control on programmatic advertising (Arjan Grootveld - DigitalResults/ING) 

 BVA presentatie Quality 28 juni

Datum en tijdstip:
2018-06-28T15:00:00 2018-06-28T17:00:00
Locatie:
BVA bond van adverteerders
Adres:
Hogehilweg 10
1101 CC AMSTERDAM
Nederland
Aanmeldperiode:
2017-11-28T16:00:00 2018-06-28T12:00:00

* Je kunt aanmelden voor deze bijeenkomst door op de knop "inschrijven" hierboven te klikken. Is deze knop niet zichtbaar, dan ben je mogelijk niet ingelogd op onze website. Lukt het na inloggen nog niet om in te schrijven of heb je geen inloggegevens, neem dan graag contact met ons op via info@bva.nl.