Quality in Programmatic Advertising


In samenwerking met de taskforce Programmatic van IAB Nederland en als vervolg op de Programmatic dagen die we met IAB hebebn georganiseerd, is er op 28 juni een expertsessie over de vraag hoe we kwaliteit waarborgen in een digitale programmatic wereld.

foto Programmatic

Het programma ziet er als volgt uit:

  • Transparency & Brand Safety (Marvin Vacquier Droop - Platform161)

  • KPI’s & Metrics (Lejo Duivenvoorde - EDM Digital Services )

  • Best Buying Methods: introduction from an agency on different buying methods – classic vs programmatic and the qualities and benefits (Kevin Donker - Omnicom ).

  • How advertisers gain control on programmatic advertising (Arjan Grootveld - DigitalResults/ING)

 

 

Datum en tijdstip:
2018-06-28T15:00:00 2018-06-28T17:00:00
Locatie:
BVA bond van adverteerders
Adres:
Hogehilweg 10
1101 CC AMSTERDAM
Nederland
Aanmeldperiode:
2017-11-28T16:00:00 2018-06-28T12:00:00

* Je kunt aanmelden voor deze bijeenkomst door op de knop "inschrijven" hierboven te klikken. Is deze knop niet zichtbaar, dan ben je mogelijk niet ingelogd op onze website. Lukt het na inloggen nog niet om in te schrijven of heb je geen inloggegevens, neem dan graag contact met ons op via info@bva.nl.