Nieuwste wetenschappelijke inzichten mediawijsheid en reclame empowerment kids


Hierbij ben je van harte uitgenodigd voor de presentatie van de nieuwste wetenschappelijke inzichten op het gebied van mediawijsheid en reclame empowerment op dinsdagmiddag 15 januari 2019 in omgeving Amsterdam. De sessie wordt gezamenlijk georganiseerd door  BVA, Stichting Mediarakkers en de Radboud Universiteit Nijmegen.

shutterstock_246522061

Op deze bijeenkomst vindt de presentatie plaats van het wetenschappelijk onderzoek naar reclame empowerment, dat in de afgelopen 4 jaar is uitgevoerd door Dr. Esther Rozendaal van de Radboud Universiteit. Het onderzoek heeft interessante resultaten opgeleverd over hoe je kinderen kunt empoweren om slim met reclame om te gaan. Het onderzoek is tevens de basis voor de nieuwe versie van het Reclame Masters lesprogramma dat door Stichting Media Rakkers die middag wordt gelanceerd.  

Datum en tijdstip:
2019-01-15T14:00:00 2019-01-15T16:00:00
Locatie:
B. Amsterdam
Adres:
Johan Huizingalaan 763a
Amsterdam
Aanmeldperiode:
2018-11-30T14:00:00 2019-01-15T13:00:00

Programma

15-01-2019
14:00 - 15:30 uur Presentatie Esther van Rozendaal - Radboud Universiteit Nijmegen
15:30 - 16:00 uur Presentatie Liesbeth Hop - Mediarakkers