Influencer Marketing

 

BVA organiseerde een expert bijeenkomst over de samenwerking tussen adverteerders en influencers op donderdag 6 september in het Miele Experience Center in Vianen. 

Presentatie Unfold

Persbericht BVA peiling Influencer Marketing

Resultaten BVA peiling Influencer Marketing

 

De bijeenkomst bestond uit een plenair gedeelte en een interactief gedeelte. Sylvia Avontuur van Unfold inspireerde eerst het publiek met een aantal influencer cases.

Met als doel het bevorderen van kennis, transparantie en verdere professionalisering van influencer marketing, wisselden we in het tweede deel van de sessie actief ideeën uit over de samenwerking tussen adverteerders en influencers. De deelnemers werden hiervoor opgedeeld in drie ‘ronde tafels’.

-           De tafel Effectieve Influencer Marketing onder leiding van Heleen Crielaard(Rabobank/BVA bestuur) legde de focus op ROI, kritische succesfactoren en verdienmodellen.

-           De tafel Transparante Influencer Marketing ging onder leiding van Therese Noorlander (Coca-Cola Nederland/BVA bestuur) in op de uitdagingen van de geldende regels voor influencer marketing; zijn regels duidelijk, redelijk en wie heeft welke verantwoordelijkheid?

-           De tafel Samenwerking met Influencers ging onder leiding van Sylvia den Blanken (PepsiCo) in op hoe de samenwerking met influencers kan worden vormgegeven, welke afspraken maak je, hoe evalueer je en hoe stuur je bij?

 

Datum en tijdstip:
2018-09-06T14:00:00 2018-09-06T17:00:00
Locatie:
Miele Experience Center
Adres:
De limiet 2
4131 NR Vianen
Aanmeldperiode:
2018-05-29T11:30:00 2018-09-06T13:00:00

* Je kunt aanmelden voor deze bijeenkomst door op de knop "inschrijven" hierboven te klikken. Is deze knop niet zichtbaar, dan ben je mogelijk niet ingelogd op onze website. Lukt het na inloggen nog niet om in te schrijven of heb je geen inloggegevens, neem dan graag contact met ons op via info@bva.nl.