Influencer Marketing (VOL)


De bijeenkomst is vol. Je kunt je aanmelden voor de reservelijst via info@bva.nl.

BVA organiseert op donderdagmiddag 6 september in het Miele Experience Center in Vianen een Expert Bijeenkomst over de samenwerking tussen adverteerders en influencers. De bijeenkomst bestaat uit een plenair gedeelte en een interactief gedeelte.

Eerst presenteert UvA wetenschapper Eva van Reijmersdal de nieuwste inzichten uit de Swocc-publicatie Influencer Marketing. Daarna deelt een adverteerder uit de BVA achterban een praktijkcase over wat samenwerking met influencers voor je merk kan doen.

Met als doel het bevorderen van kennis, transparantie en verdere professionalisering van influencer marketing, wisselen we in het tweede deel van de sessie actief ideeën uit over de samenwerking tussen adverteerders en influencers.

De tafel Transparante Influencer Marketing gaat onder leiding van Therese Noorlander (Coca-Cola Nederland/BVA bestuur) in op de uitdagingen van de geldende regels voor influencer marketing; zijn regels duidelijk, redelijk en wie heeft welke verantwoordelijkheid? De tafel Effectieve Influencer Marketing onder leiding van Valerie van Schaick (Nestlé/BVA bestuur) legt de focus op ROI, kritische succesfactoren, samenwerkingsvormen en verdienmodellen.

BVA wil met deze sessie in kaart brengen of en op welke onderwerpen er behoefte is aan extra kennis(documenten), praktische richtlijnen of andere tools, die kunnen worden ontwikkeld binnen een gezamenlijke taskforce. 

Datum en tijdstip:
2018-09-06T14:00:00 2018-09-06T17:00:00
Locatie:
Miele Experience Center
Adres:
De limiet 2
4131 NR Vianen
Aanmeldperiode:
2018-05-29T11:30:00 2018-09-06T13:00:00

* Je kunt aanmelden voor deze bijeenkomst door op de knop "inschrijven" hierboven te klikken. Is deze knop niet zichtbaar, dan ben je mogelijk niet ingelogd op onze website. Lukt het na inloggen nog niet om in te schrijven of heb je geen inloggegevens, neem dan graag contact met ons op via info@bva.nl.