Adverteerders en de nieuwe Europese Mediawet (AVMSD)


Wat zegt de nieuwe Europese Mediawetgeving over reclamequota, product placement, influencer marketing en waar liggen de verantwoordelijkheden? Dit soort vragen worden beantwoord op de BVA bijeenkomst ‘Wat adverteerders moeten weten over de nieuwe Europese Mediawet (AVMSD)’ op donderdagmiddag 11 april bij DLA Piper in Amsterdam.

AVMSD_0

De nieuwe Europese mediawet is op 6 november in Brussel door de Europese ministerraad aangenomen. Nog krap twee jaar en dan moet deze wet ook zijn overgezet naar onze nationale Mediawet. Ook adverteerders zullen in deze periode hun reclame-activiteiten moeten afstemmen op de nieuwe regels. Deze bijeenkomst beoogt adverteerders hierbij te helpen.

Media- en reclamerecht specialisten Nico van Eijk (UvA) en Jan Kabel (DLA, UvA) brengen je in één middag op de hoogte van het waarom van deze wet, relevante wijzigingen en consequenties voor adverteerders. Kennis die je kunt gebruiken om je voor te bereiden op nieuwe mogelijkheden en onmogelijkheden.

Wees voorbereid en schrijf je nu in.

Datum en tijdstip:
2019-04-11T15:00:00 2019-04-11T17:00:00
Locatie:
DLA Piper
Adres:
Amstelveenseweg 638
1081 JJ AMSTERDAM
Nederland
Aanmeldperiode:
2019-02-20T11:30:00 2019-04-11T14:00:00