Samen

Toegang tot een actief netwerk van collega adverteerders

Als enige belangenvereniging van de Nederlandse adverteerders, vervult BVA een belangrijke netwerkfunctie voor haar leden. Tijdens bijeenkomsten en vergaderingen wordt onderling kennis uitgewisseld. BVA leden hebben toegang tot een groot netwerk van collega adverteerders en daarmee tot een schat aan kennis op het gebied van commerciële communicatie.
Jaarlijks organiseert BVA zowel inhoudelijke als sociale evenementen, zoals de Algemene Ledenvergadering, kennisbijeenkomsten en de uitreiking van de EffieAwards. Ieder jaar is er weer ruim baan voor netwerken tijdens diverse evenenement en bijeenkomsten. Bijvoorbeeld tijdens de verschillende Masterclasses van BVA en VEA's reclamefestival 24Festival.

Naast deze grotere evenementen treffen de BVA leden elkaar geregeld in kleinere groepen bij vergaderingen van verschillende commissies, zoals de Adviesgroep Media. Bij deze vergaderingen staat het delen van kennis en inzichten voorop, maar ook het initiëren en voorbereiden van onderwerpen die belangenbehartiging behoeven.

Binnen het Algemeen Bestuur van BVA hebben de bestuursleden ieder een eigen 'portefeuille'. Op dit moment hebben drie bestuursleden 'samen' in hun portefeuille. De Commissie Samen is betrokken bij alle evenementen en bijeenkomsten die BVA organiseert. De Commissie Samen bestaat uit:

Wil Giezenaar, Pon
Vacature

BVA is ook zelf een actieve spin in het netwerk van collega-verenigingen en vakorganisaties. Kijk bij participaties om te zien waarbij BVA allemaal is betrokken.