BVA 90 jaar

BVA 90 jaar: een jubileumjaar vol activiteiten

BVA bestond in 2009 welgeteld 90 jaar en organiseerde onder die vlag diverse events. Het grootste jubileumevenement was het BVA 90 jaar Symposium dat plaatsvond op 1 oktober 2009 in de RAC Hallen te Den Haag. Op dit bijzondere congres trad een spreker van wereldformaat op als keynote speaker: David Plouffe, de campagnestrateeg van Obama.
Lees het persbericht>>
Bekijk een beeldimpressie van het event>>
Bekijk de Photonic foto's van het event>>
 


Nu op de BVA 90 jaar jubileumsite:


Verslagen en nieuws van het BVA 90 jaar symposium op 1 oktober
Hoofdgasten op het BVA 90 jaar symposium waren David Plouffe, de campagnestrateeg van Barack Obama en mediatycoon Christiaan van Thillo. Naast deze twee bijzondere sprekers was er nog een parade van toonaangevende sprekers uit de mediawereld. Willemijn Verloop, Annet Aris, Bas Heijne, Maarten Spanjer, Pieter Hilhorst, Albert Winninghoff, Roland van der Vorst, Peter Vertregt, Jacques Kuyf en BVA voorzitter Jan Driessen. Onder leiding van Lennart Booij gaven de uiteenlopende experts hun kritische visie op het heden, verleden en de toekomst van reclame in Nederland.
Lees de verslagen en het nieuws>>



Jarige BVA trakteert Nederland op 90 commercials

Om zoveel mogelijk vrijheid in communicatie te behouden, is het van groot belang dat bedrijven inzien dat dit alleen maar vrijheid in verantwoordelijkheid kan zijn. Een levendige dialoog met de mondige en actieve consumenten van nu is daarbij onontbeerlijk. Dat is de insteek van de 90 commercials die BVA ter ere van haar 90-jarig jubileum heeft laten maken. Bekijk de commercials reageer>>



BVA timeline: al 90 jaar op de bres voor adverteerders


Op de BVA jubileumsite is een timeline geplaatst. Daarin kun je verdeeld in 9 decennia zien hoe reclame zich de afgelopen 90 jaar heeft ontwikkeld. Onder de reclamehistorie is telkens te zien wat BVA in die periode voor haar leden heeft betekend. Naar de BVA 90 jaar timeline>>